KOMUNIKAT PRASOWY



Poszerzenie bezpośredniej obsługi klientów w Wydziale Spraw Obywatelskich od 11 maja 2020 r.


Szanowni Państwo,

Od 11 maja 2020 r. rozszerzyliśmy bezpośrednią obsługę klientów ubiegających się o wydanie paszportu w niżej wymienionych lokalizacjach w Małopolsce:

w siedzibach Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego:

  • w Krakowie, ul. św. Sebastiana 9-11
  • poniedziałek: 9.15 -17.00
  • wtorek-piątek: 8.15-15.00

  • w Tarnowie, al. Solidarności 5-9
  • poniedziałek: 9.15 -17.00
  • wtorek-piątek: 8.00-15.00

  • w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 52
  • poniedziałek: 9.15 -17.00
  • wtorek-piątek: 8.00-15.00

w Terenowych Punktach Paszportowych zlokalizowanych w Starostwach Powiatowych:

  • w Chrzanowie, ul. Partyzantów 2
    • poniedziałek 7.15-16.00
    • wtorek-czwartek 7.15-14.00
    • piątek 7.15-12.00

  • w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2
      • poniedziałek 9.00-16.30
      • wtorek, środa, piątek 8.00-14.30
      • czwartek 9.00-14.30

  • w Nowym Targu, ul. Bolesława Wstydliwego 14
    • poniedziałek - piątek 8.00-14.30

  • w Wadowicach, ul. Batorego 2
    • poniedziałek, środa, czwartek 8.00-14.30
    • wtorek 8.00-15.30
    • piątek 8.00-13.30

  • w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10
    • poniedziałek, środa, czwartek 8.00-14.30
    • wtorek 8.00-16.00
    • piątek 8.00-13.00

  • w Limanowej, ul. Józefa Marka 9
    • poniedziałek - piątek 8.15-14.30

  • w Gorlicach, ul. Michalusa 18
    • poniedziałek - piątek 8.15-14.30
      (Punkt jest czynny od 25 maja 2020 r.)

  • w Brzesku, ul. Głowackiego 51
    • poniedziałek – piątek 8.00-14.45
      (Punkt jest czynny od 1 czerwca 2020 r.)
  • w Bochni, ul. Kazimierza Wielkiego 31
    • poniedziałek – 8.15-15.15
      wtorek-piątek 8.00-14.45
      (Punkt jest czynny od 8 czerwca 2020 r.)
Złożenie wniosku paszportowego oraz odbiór paszportu możliwe jest po wcześniejszej rezerwacji terminu wizyty, której można dokonać w godzinach pracy poszczególnych Punktów Paszportowych w następujący sposób:

Osoby zamierzające złożyć wniosek paszportowy lub odebrać paszport w Punkcie Paszportowym:
w Krakowie dokonują rezerwacji:
  • w Tarnowie dokonują rezerwacji:
    telefonicznie – dzwoniąc na podane niżej numery telefonów:
    • 14 69 63 100
    • 14 69 63 412
  • w Nowym Sączu dokonują rezerwacji:
    telefonicznie – dzwoniąc na podane niżej numery telefonów:
    • 18 54 02 206
    • 18 54 02 302
  • w Chrzanowie dokonują rezerwacji:
    telefonicznie – dzwoniąc na podane niżej numery telefonów:
    • 32 62 57 983
    • 32 62 57 990
  • w Olkuszu nie ma potrzeby dokonywania rezerwacji terminu wizyty
  • w Oświęcimiu dokonują rezerwacji:
    telefonicznie – dzwoniąc na podany niżej numer telefonu:
    • 33 84 49 742
  • w Nowym Targu dokonują rezerwacji:
    telefonicznie – dzwoniąc na podane niżej numery telefonów:
    • 18 26 10 788
    • 18 26 10 789
  • w Wadowicach dokonują rezerwacji:
    telefonicznie – dzwoniąc na podany niżej numer telefonu:
    • 33 87 34 212
  • w Limanowej dokonują rezerwacji:
    telefonicznie – dzwoniąc na podany niżej numer telefonu:
    • 18 33 37 998
  • w Gorlicach dokonują rezerwacji:
    telefonicznie – dzwoniąc na podany niżej numer telefonu:
    • 18 35 48 754
  • w Brzesku dokonują rezerwacji:
    telefonicznie – dzwoniąc na podany niżej numer telefonu:
    • 14 66 32 180
  • w Bochni dokonują rezerwacji:
    telefonicznie – dzwoniąc na podany niżej numer telefonu:
    • 14 615 37 51

W trosce o wspólne bezpieczeństwo, wprowadzone zostały niezbędne środki ostrożności, w tym ograniczenia dotyczące liczby klientów przebywających w siedzibach Wydziału Spraw Obywatelskich oraz Terenowych Punktach Paszportowych:

  1. Liczba klientów mogących jednocześnie przebywać na salach obsługi będzie odpowiadać liczbie czynnych stanowisk obsługowych. Więcej niż jedna osoba przy jednym stanowisku obsługi może przebywać w przypadku załatwiania sprawy dotyczącej: - osoby małoletniej, - osoby, która ze względu na stan zdrowia nie może stawić się w urzędzie samodzielnie, - osoby o ograniczonej możliwości prowadzenia własnych spraw w urzędzie, - osoby wymagającej pomocy tłumacza. Prosimy o przybycie kilka minut przed umówioną wizytą (wcześniejsze wejście do Urzędu nie będzie możliwe).
  2. Należy pamiętać o obowiązku zakrywania ust i nosa oraz dezynfekcji rąk (przy wejściu na salę obsługi klientów) – w celu identyfikacji tożsamości wnioskodawcy konieczne będzie chwilowe odsłonięcie twarzy.
    Prosimy również o zabranie własnych przyborów do pisania.
  3. W celu ograniczenia czasu obsługi prosimy w miarę możliwości o wcześniejsze dokonanie opłaty paszportowej na konto:
    MAŁOPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI
    NBP Oddział Okręgowy w Krakowie
    08 1010 1270 0051 2222 3100 0000

    oraz przedłożenie fotografii, dotychczas posiadanego paszportu, a w przypadku gdy dokument ten stracił ważność również ważnego dowodu osobistego.

    Lista niezbędnych dokumentów znajduje się w opisach procedur na stronie internetowej Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie www.malopolska.uw.gov.pl https://muw.pl/default.aspx?page=paszporty

Kierując się troską o Państwa bezpieczeństwo nadal rekomendujemy ograniczenie osobistych wizyt w Urzędzie.
wstecz    do góry     drukuj